Trött tjej!

Yes jag känner mig ganska slut som artist men ändå så himla lycklig! På torsdag får jag och Jaime äntligen tillträde till vår egna fina lägenhet! Det ska bli så kul att äntligen få bo själva och njuta av att vara tillsammans och dela på allt det fina som vi kan ge varandra. För det är ganska krävande och svårt att bo hemma hos någon annan speciellt när man bor med föräldrar. Det har sina fördelar men nu har vi gjort det så länge att det är massa fjärilar i min mage som dansar av lycka! Jag längtar så mycket till att få ta nästa steg och bo tillsammans med den man jag älskar och bara med honom! Jag kan knappt vänta tills vad som händer här näst.

Jag måste bara skriva GRATTIS till min fina vän Janice och hennes Dennis till förlovningen.. Jag är jätte glad för eran skull! 

Nu ska jag åka till kungsängen och träffa min andra fina vän Sandra som är gravid, jag skäms så mycket hon har bara tre månader kvar av sin graviditet och jag har inte träffat henne en ända gång. Men nu ska jag iaf dit och mysa.