Sjukstugan

Efter en toppen natt måste ju nått såklart strula till det. Min vackra underbara lilla prins är förkyld. Han har sovit så dåligt i natt jag lade honom o sängen klockan 22:30 och då fick han sovs fram tills 01:30 därefter gick det inte att komma till ro igen. Jag försökte hjälpa honom med att puffa upp med kuddar sedan fick han saltlösning i näsan men inget passade. Det är så frustrerande när man ser snoret som teper men dem är för lång in för att ta bort. Klockan tre ungefär gav jag upp så vi satte oss i soffan, på så sätt kunde A sova lite på mitt bröst men han vaknade varje halvtimme och gnällde. I dag är vi alltså ganska trötta. Men lite snor har han nyst ut nu på morgonen så jag hoppas han får sova lite. Efter BVC
blir det raka vägen hem!

20121128-093752.jpg

Bara bröstet lugnar..

2 tankar på “Sjukstugan

  1. Köp ingen snorsug… Det gjorde jag när du var liten och förstod inte varför du skrek som du gjorde tills jag själv lev förskyld och pröva den på mig själv….vilken smärta…den kastades och efter det höll jag mig till lite vick på tröjan på dig och din sster när ni var snoriga.. puss mamma

Lämna en kommentar